subota, svibnja 09, 2009

Novi spot Azre Halilović


Bosanskohercegovačka kantautorica Azra Halilović nakon najave da sprema novi singl, kao najavu za predstojeći album nam je otkrila da se vec uveliko priprema za finalziciju singla.

„ Ovaj put radim pjesmu gdje sam izašla iz onog okvira kakvom su me ljudi upoznali. Iako je kliše govoriti da je svaka nova pjesma najbolja, ovaj put ću zaista potvrditi da će biti veoma zahtjevna i kvalitetna pjesma. Mislim da sam svojim fanovima to dužna.“

Iko ovu pjevačicu trenutni posao obavezuje da živi u Njemačkoj, Azra već priprema ekipu za novi spot.

„Ovaj singl ćebiti nešto posebno, stoga i spot mora da bude takav. Do sada sam sarađivala sa hayat productiom i veoma sam zadovoljna, i ovaj put možda ponovo bude ta produkcijska kuća, ali spot možda će raditi filmski tim. U svakom slučaju bit će nešto neviđeno.“

(S.H.)

1 komentar:

GoodPunky kaže...

Jedva čekam... Djevojka stvarno ima talenta... Ona nam je nada u borbi protiv turbo-folka ;) Sve najbolje...

VODITELJ, NOVINAR, PISAC, SCENARISTA, PR